והעולם שותק: דובר הג'יהאד נשבר בחקירה ומודה • צפו

קובי פינקלר No Comments on והעולם שותק: דובר הג'יהאד נשבר בחקירה ומודה • צפו

דובר הלשכה המדינית של הג'יהאד האיסלאמי בעזה מודה בחקירה של יחידה 504 באמ"ן: "ארגוני הטרור ברצועה משתמשים בכל בתי החולים ברצועת עזה… הארגון שיקר ובדה סיפור על שרקטה ישראלית פגעה בבית חולים בתחילת המלחמה" • צפו

צילום: דובר צה"ל
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דובר צה״ל מפרסם כי דובר הלשכה המדינית של הג'יהאד האיסלאמי בעזה מודה בחקירה של יחידה 504 באמ"ן על העובדה אותה טוענים בגופי הביטחון כבר מתחיל המלחמה: "ארגוני הטרור ברצועה משתמשים בכל בתי החולים ברצועת עזה… הארגון שיקר ובדה סיפור על שרקטה ישראלית פגעה בבית חולים בתחילת המלחמה"

במהלך המבצע הממוקד של צה״ל ושב״כ בבית החולים שיפאא׳ נעצרו יותר מ-500 מחבלים שמשויכים לארגוני טרור ברצועה, והועברו להמשך חקירה ביחידה 504 באמ״ן ובשב״כ, ביניהם בכירים ומוקדי ידע בארגוני הטרור ברצועה. בין העצורים דובר הלשכה המדינית של הגא״פ ברצועה, טארק סלמי עודה אבו שלוף שחקירתו מהווה הצצה לעבודת התעמולה וההסתה של ארגוני הטרור.

במהלך החקירה ביחידה 504 של אמ״ן ציין טארק פרטים משיטת העבודה של ארגוני הטרור ברצועה מול התקשורת הערבית והבינלאומית בדגש על יצירת מצגי שווא ושקרים על המתחרש ברצועה. כמו כן, הודה טארק לראשונה כי הפיצוץ בבית החולים "אלמעמדאני" בתחילת המלחמה נגרם מפיצוץ רקטה של הגא"פ וכי הארגון בחר לשקר ביודעין ולהאשים את ישראל באחריות לאירוע.

טארק פעל וקידם פעולות הסתה ותעמולה מתוך בית החולים שיפאא׳, ומעיד על שימוש במתחם ובציוד רפואי למטרות טרור, כדוגמה אמבולנסים לשינוע בכירים מארגוני הטרור אל תוך ומחוץ לבית החולים.

 



0 תגובות